Reklama, jak wiadomo, jest dźwignią handlu i stanowi jego jeden z najważniejszych aspektów, decydujących o powodzeniu firmy. Stąd bardzo ważne są działania marketingowców, którzy tworzą rozmaite kampanie reklamowe i próbują znaleźć skuteczny sposób na dotarcie do klientów. Strategie powinny obejmować działania długofalowe i krótkofalowe, które przybliżą wartości i misję firmy, a także przekonają do produktów i usług oferowanych przez przedsiębiorstwo.
Takim celom służą codzienne, zwykłe działania świadczące o firmie na zewnątrz (logo, strona internetowa, wizytówki), dlatego należy dołożyć wszelkich starań, by proces ten przeprowadzić dokładnie, z uwzględnieniem najważniejszych czynników. Aby zwiększyć zasięg logo, warto umieścić je na balonach pneumatycznych, które są sporej wielkości i będzie można je zobaczyć z daleka. Taki balon można ustawić przed siedzibą firmy albo włączyć do działań poza terenowych, np. targów branżowych, pikników rodzinnych.
Inną metodą, która jest świetnym nośnikiem logo są leżaki z nadrukiem, które można udostępnić podmiotom organizującym wakacyjne imprezy, kino pod gołym niebem lub ustawić w punktach miasta z atrakcjami outdoorowymi. W ten sposób każdy, kto będzie z nich korzystał lub choćby przechodził, zobaczy logo. Otrzyma pozytywny przekaz, kojarzący firmę z odpoczynkiem i relaksem. A właśnie o budowanie pozytywnego wizerunku najbardziej w tym wszystkim chodzi. Leżaki to idealny pomysł na letnią reklamę w plenerze i nie tylko.