Obecnie właścicieli firm są zobligowani do podążania za nowymi rozwiązaniami – zastój działa na niekorzyść, zważywszy na ogromną konkurencję ze strony pozostałych przedsiębiorstw działających w tej samej branży. Kluczem do sukcesu jest niekonwencjonalność, pomysłowość i rozeznanie we współczesnych realiach. Liczą się nie tylko nowe pomysły, projekty, czy oferty, aktualnie równie ważne jest bycie innowacyjnym. Z duchem czasu podąża również branża nieruchomości.
Dzięki wirtualnym spacerom w wygodny sposób zapoznamy się z wyglądem danego miejsca przez internet, będąc w dowolnym miejscu na Ziemii. Za sprawą technologii Google oraz VR i 3D tworzony jest obraz, po którym można swobodnie się poruszać i każdy jego zakamarek obejrzeć z wielu perspektyw. Wrażenia wzbogacają elementy interaktywne. Na utworzonym obrazie mogą znaleźć się oznaczone kina, bary, parki, atrakcje turystyczne, czy inne istotne miejsca. Zawrzeć w nim można całą okolicę, aby potencjalni nabywcy mogli zapoznać się z jej walorami.
Wirtualny spacer umilić potrafią dodatkowe funkcjonalności, takie jak animacje, filmy, podkłady muzyczne i dźwiękowe, piktogramy, a także wizualizacje. O wyborze poszczególnych opcji dowolnie decyduje zamawiający, dostosowując usługę pod swoich klientów. Pozytywną recepcję zapewnia też sam fakt wykorzystania takiej technologii, która przyciąga odbiorcę i wciąż zyskuje na popularności. Odpowiednio dobrana strategia niewątpliwie przyczyni się do wzrostu zainteresowania każdą z ofert sprzedaży.