Na rynku działa coraz więcej firm, które sprzedają różnego rodzaju produkty. Są to zarówno sklepy stacjonarne, jak i internetowe. Coraz trudniej przyciągnąć uwagę klienta do konkretnych produktów. Jak więc zwrócić uwagę kupujących na poszczególne produkty w sklepie stacjonarnym?
Najbardziej popularnym nośnikiem reklamy we wnętrzu sklepu są różnego rodzaju tablice reklamowe. Informują one klientów o akcjach promocyjnych, aktualnych obniżkach cen lub specjalnych ofertach. Są to często także tablice z logo i nazwą, reklamujące konkretną markę lub produkt.
Wielokrotnie wyroby – szczególnie te drobniejsze, wyeksponowane są bezpośrednio przy kasie. Do tego celu służą taśmy ekspozycyjne i tak zwane stripy, do których towar jest przytwierdzony. Na półkach, przy poszczególnych wyrobach, stosuje się shelflinery, czyli specjalne listwy. Mają one za zadanie zwracać uwagę na półkę i towar, dlatego najczęściej są kolorowe i przyciągają wzrok. Większość z tych produktów wspomagających reklamę towarów można kupić na stronie https://pos-solution.pl/produkt/shelflinery-listwy-napolkowe/. Oprócz tego, w sklepie stosuje się także stopery i kiwaki reklamowe, displaye i standy oraz różnego rodzaju materiały samoprzylepne.