Coraz większa ilość sklepów działających na rynku zdecydowanie utrudnia pozyskanie nowych klientów, a także przekonanie dotychczasowych, że warto w dalszym ciągu korzystać z usług konkretnego lokalu. Aby zachęcić ludzi do skorzystania z oferty własnego salonu sprzedażowego, warto sięgnąć po rozwiązania, które pozwolą skutecznie reklamować daną ofertę. Jest ich wiele, ale na szczególną uwagę zasługują ekspozytory, czyli specjalne nośniki treści promocyjnych. Jakie ekspozytory warto wykorzystać?

Najpopularniejsze ekspozytory, które przydadzą się w sklepie

Jednymi z najlepiej sprawdzających się sposobów przyciągnięcia uwagi klienta na salonie sprzedaży są ekspozytory reklamowe producent, odpowiedni na rynku, może zrealizować dla nas takie od ręki, zachowując przy tym ich wysoką jakość. 

Takie rozwiązanie posiada wiele zalet. Przede wszystkim są tanie, dlatego można je nabyć w dużej ilości. Występują w wielu formatach, a zatem bez problemów można dostosować je do planów ekspozycyjnych. W procesie produkcji da się zadrukować na nich dowolne grafiki i napisy, a ze względu na małą wagę można bez przeszkód zmieniać ich położenie, w zależności od bieżących potrzeb. Nadają się do ustawienia na podłodze, na ladzie, w witrynie, a nawet na zewnątrz budynku. Niektóre modele są połączeniem stojaków i półek. To pozwala układać na nich lekkie produkty, a więc stworzyć tematyczną ekspozycję, w której rzeczywiste towary występują na tle materiałów promocyjnych oraz informacji dotyczących marki i sklepu. To wszystko sprawia, że są one niezwykle skuteczne w reklamowaniu oferty. Całą pewnością warto wykorzystać ich funkcjonalność w swoim lokalu, gdyż dzięki nim wzrośnie sprzedaż.