Tradycyjne billboardy odchodzą powoli w zapomnienie. Coraz częściej na naszych ulicach, a także w sklepach i innych lokalach widujemy reklamy diodowe rodem z dawnych filmów science-fiction. To, co kiedyś wydawało się nierealne, dzisiaj staje się rzeczywistością. Jak przeczytać można na stronie https://www.gilbt.com/ile-kosztuje-telebim-led/ inwestycja w wysokiej jakości telebim do wyświetlania reklam LED to dobrze wydane pieniądze. Dlaczego tego typu przekazy wizualne tak skutecznie przyciągają klientów?
Mówi się, że nowoczesne telebimy przyciągają do kilkunastu procent więcej odbiorców niż te tradycyjne. A to w sposób oczywisty przekłada się na wzrost sprzedaży przedstawianych na nich produktów oraz usług. I choć nowoczesna technologia ledowa nie należy do najtańszych, inwestycja taka szybko może się zwrócić, a po pewnym czasie zacząć generować również zyski. Dlaczego tak się dzieje?
Wynika to z psychologicznego oddziaływania na potencjalnego odbiorcę. Dynamiczne, zmieniające się i kolorowe obrazy są rejestrowane w polu jego widzenia szybciej niż te statyczne. Oko ludzkie podąża w końcu głównie za ruchem i obserwowaną zmianą, które dodatkowo na dłużej przyciągają uwagę, wzbudzają ciekawość i angażują procesy poznawcze. Zarejestrowana, nawet podświadomie, w pamięci nazwa produktu buduje pozytywny obraz i wizerunek całej firmy. Zastosowanie technologii LED sprawia również, że reklamowana marka zaczyna kojarzyć się z czymś ekskluzywnym i luksusowym, pozytywnie wyróżniającym się na tle konkurencji.