Polecamy

Reklamy LED – czy skutecznie przyciągają klientów?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Tradycyjne billboardy odchodzą powoli w zapomnienie. Coraz częściej na naszych ulicach, a także w sklepach i innych lokalach widujemy reklamy diodowe rodem z dawnych filmów science-fiction. To, co kiedyś wydawało się nierealne, dzisiaj staje się rzeczywistością. Jak przeczytać można na stronie https://www.gilbt.com/ile-kosztuje-telebim-led/ inwestycja w wysokiej jakości telebim do wyświetlania reklam LED to dobrze wydane pieniądze. Dlaczego tego typu przekazy wizualne tak skutecznie przyciągają klientów?

Reklamy LED – rozpoznawalność marki i zyski dla firmy

Mówi się, że nowoczesne telebimy przyciągają do kilkunastu procent więcej odbiorców niż te tradycyjne. A to w sposób oczywisty przekłada się na wzrost sprzedaży przedstawianych na nich produktów oraz usług. I choć nowoczesna technologia ledowa nie należy do najtańszych, inwestycja taka szybko może się zwrócić, a po pewnym czasie zacząć generować również zyski. Dlaczego tak się dzieje?

Wynika to z psychologicznego oddziaływania na potencjalnego odbiorcę. Dynamiczne, zmieniające się i kolorowe obrazy są rejestrowane w polu jego widzenia szybciej niż te statyczne. Oko ludzkie podąża w końcu głównie za ruchem i obserwowaną zmianą, które dodatkowo na dłużej przyciągają uwagę, wzbudzają ciekawość i angażują procesy poznawcze. Zarejestrowana, nawet podświadomie, w pamięci nazwa produktu buduje pozytywny obraz i wizerunek całej firmy. Zastosowanie technologii LED sprawia również, że reklamowana marka zaczyna kojarzyć się z czymś ekskluzywnym i luksusowym, pozytywnie wyróżniającym się na tle konkurencji.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jak wybrać dla siebie właściwą paletę cieni?
Jak wybrać dla siebie właściwą paletę cieni?
Podczas kompletowania kosmetyczki z produktami do makijażu, zawsze potrzebne nam będą produkty zarówno do pomalowania cery, jak i oczu, a […]
Prawo autorskie – co robić, aby nie narazić się na ryzyko jego naruszenia
Prawo autorskie – co robić, aby nie narazić się na ryzyko jego naruszenia
Prawo autorskie to szeroka dziedzina prawa, która staje się coraz bardziej znacząca we współczesnym świecie. Rośnie liczba autorów i twórców, […]
Do jakich celów może posłużyć wykonanie audytu finansowego w danej firmie?
Do jakich celów może posłużyć wykonanie audytu finansowego w danej firmie?
Jednym z narzędzi wykorzystywanych regularnie przez większość firm jest audyt finansowy. To nic innego jak obiektywna weryfikacja całej dokumentacji, dokonywana […]
Ostatnie wpisy