Polecamy

Krajalnica do chleba – czym się kierować przy zakupie?

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Krajalnica do chleba to ważny element wyposażenia sklepów, restauracji czy nawet firmy cateringowej. Dobra krajalnica znacznie usprawni i ułatwi pracę. Dzięki niej można szybko pokroić dużo bochenków chleba, a kromki zawsze wyjdą równe. Modeli na rynku jest wiele, różnią się wielkością, obsługą i zastosowaniem. Jak wybrać najlepszą krajalnicę i czym kierować się przy zakupie? 

Rodzaje krajalnic do chleba 

Wybierając odpowiednią krajalnicę, warto wiedzieć, jakie są możliwości. Urządzenia te dzielą się na kilka rodzajów i są dostosowane do różnych biznesów. Są to między innymi: 

-Krajalnice półautomatyczne – są manualna, sprawdzą się w punktach sprzedaży, w których ilość dziennie krojonego chleba nie przekracza około 1300 bochenków na godzinę. 

-Krajalnice automatyczne – idealne rozwiązanie do sklepów samoobsługowych, ich konstrukcja pozwala na samodzielne krojenie chleba przez klienta.

-Krajalnice samoobsługowe – ich konstrukcja również pozwala na ich zastosowanie w punktach, w których klient sam może z niej skorzystać. Są w pełni bezpieczne. 

-Krajalnice taśmowe – urządzenie o wysokiej wydajności, może kroić nawet 1000 chlebów na godzinę, pozwala na ciągłą pracę.

Co cechuje dobrą krajalnicę do chleba?

Zakup krajalnicy do chleba powinien być przemyślany, aby była ona dobra i wygodna w korzystaniu. Wybierając idealny model, należy sprawdzić, na jaki rozmiar można sobie pozwolić. Zbyt duże urządzenie może się nie zmieścić, a dostęp do niego powinien być łatwy – szczególnie jeśli mają korzystać z niego klienci. Ważne jest także to, jaką wielkość chleba może maksymalnie kroić i jakiej grubości wychodzą kromki. Więcej informacji o tych urządzeniach można znaleźć na https://ibis.net.pl/sklep/krajalnice-do-chleba/

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Skuteczna reklama firmy – jak dotrzeć do najszerszego grona osób?
Skuteczna reklama firmy – jak dotrzeć do najszerszego grona osób?
Trendy w reklamie nieustannie się zmieniają. Jeszcze jakiś czas temu większość firm bazowała na ulotkach, plakatach czy spotach w telewizji. […]
Stylowa poczekalnia – wizytówka naszej firmy, w którą warto zainwestować
Stylowa poczekalnia – wizytówka naszej firmy, w którą warto zainwestować
Poczekalnia przed biurem to miejsce, w którym nierzadko klienci, kontrahenci i goście spędzają sporo czasu, warto więc zadbać o to, […]
Jak powinna wyglądać firmowa wizytówka?
Jak powinna wyglądać firmowa wizytówka?
Wizytówka firmowa to tradycyjne narzędzie pozwalające na nawiązywanie i podtrzymywanie relacji biznesowych. Pozwala utrwalić pozytywne wrażenie wywarte na potencjalnym partnerze […]
Ostatnie wpisy