Przygotowanie wesela to ogromne przedsięwzięcie, które wiąże się ze sporym nakładem pracy i koniecznością zadbania o wiele szczegółów. Obejmuje to między innymi stworzenie lub zamówienie licznych dodatków, które mogą przyjmować także papierową formę. Część z nich może pełnić funkcje czysto dekoracyjne, lecz istnieją również takie, które znacząco ułatwią kwestie organizacyjne. Co można do tego wykorzystać? 

Informacje dla gości

Jednym z najważniejszych dodatków, który warto przygotować jak najwcześniej, są zaproszenia na ślub oraz wesele. Oczywiście sprzyjają one formalnemu poinformowaniu gości o szczegółach dotyczących wydarzenia i są bardzo przydatne pod kątem organizacyjnym. Można w nich zawrzeć nie tylko informacje o dacie i miejscu wydarzenia, ale także o tym czy Para Młoda przygotowała jakąś listę ewentualnych prezentów czy może mile widziane są raczej koperty z pieniędzmi, które pomogą im na dalszym etapie życia. Można to zasugerować w dyskretny sposób, choćby poprzez estetyczne obrazki. Poza wszystkim te dodatki odwzorowują również w jakim stylu będzie przygotowana cała uroczystość. Dzięki temu goście zawczasu mogą się dowiedzieć czego się spodziewać oraz jakie stroje dobrać. 

Rozmieszczenie gości na sali

Papierowe dodatki mogą znacząco ułatwić sprawne rozlokowanie gości na sali weselnej, co często stanowi spory kłopot. Już przy wejściu warto postawić dużą kartę z informacjami, gdzie znajdują się poszczególne stoliki i kto ma przy nich zasiąść. Szczegóły dotyczące dokładnego rozmieszczenia konkretnych osób na miejscach, powinny się natomiast znaleźć na winietkach ślubnych na samych stolikach. Pozwala to uniknąć wszelkich nieporozumień i osoby przybywające na salę szybciej trafią na swoje krzesełka, co znacznie usprawni przebieg wydarzenia. Jednocześnie starannie wykonane, będą przy okazji stanowiły wspaniałą dekorację stołów weselnych.