Polecamy

Sposoby na podniesienie komfortu pracy w biurze

Potrzebujesz ok. 2 min. aby przeczytać ten wpis

Komfort oraz wygodne stanowiska dla naszych pracowników to absolutna podstawa podnosząca ich wydajność. Pierwsze ciepłe dni tego roku bezlitośnie obnażyły słabe punkty większości pomieszczeń do pracy przy komputerach. Palące wręcz promienie słońca błyskawicznie nagrzewają biura, a to wpływa na poziom koncentracji. Aby zapobiegać takim sytuacjom, warto pamiętać o zapewnieniu ciągłego dostępu do wody pitnej, jak również o zamontowaniu klimatyzatorów. Taki jednorazowy wydatek w postaci dystrybutora do napojów i urządzeń chłodzących to inwestycja na wiele lat, która naszej załodze zapewni odpowiednie warunki do wypełniania obowiązków zawodowych nawet w upalne, letnie dni.

Jaki klimatyzator wybrać

Klimatyzacja do biura to w dzisiejszych czasach niemalże obowiązkowe wyposażenie. Zmiany klimatyczne, które są zauważalne już gołym okiem, bardzo mocno wpływają na podniesienie średnich temperatur, dlatego spodziewajmy się, że upały w okresie wakacyjnym staną się normą. Na rynku znajdziemy wiele urządzeń chłodzących. Możemy je podzielić na zainstalowane na stałe jednostki stacjonarne oraz sprzęt mobilny. Pierwsze rozwiązanie jest nieco droższe w montażu, jednak wygląda znacznie estetyczniej i jest wydajniejsze. Druga opcja charakteryzuje się niską ceną, jednak sprawia pewne problemy. Po pierwsze, takie urządzenia są dosyć głośne, po drugie, mają one dużą rurę, którą musimy wyprowadzić na zewnątrz przez okno. To powoduje, że wydajność sprzętu znacznie spada, a rachunki za prąd rosną. Jeśli zatem mamy środki, postawmy na montaż profesjonalnego systemu klimatyzacyjnego.

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Zmarszczki – w jaki sposób je zlikwidować?
Zmarszczki – w jaki sposób je zlikwidować?
Zmarszczki pod oczami mogą pojawiać się nawet przed 30 rokiem życia, co związane jest z obniżoną produkcją kolagenu. Charakterystyczne zagłębienia […]
Dlaczego przeprowadza się audyty energetyczne w przedsiębiorstwach?
Dlaczego przeprowadza się audyty energetyczne w przedsiębiorstwach?
Ustawa, która weszła w życie w maju 2016 roku, wymusza na przedsiębiorcach obowiązek przeprowadzenia audytu energetycznego. Celem wprowadzenia tych regulacji […]
Na czym polega zawód okulisty?
Na czym polega zawód okulisty?
Współcześnie okuliści są jednymi z najczęściej odwiedzanych lekarzy – zarówno przez osoby dorosłe, jak i dzieci. Wynika to z faktu, […]
Ostatnie wpisy